2018-08-09 15:11:58

Ieteikumi veiksmīgai tiešās reklāmas kampaņai

Šī sadaļa sastāvēs no vairākām daļām - kā iepakot, ko iekļaut saturā un arī par sistēmas izveidi.

Pirmā daļa tiek veltīta veidam, kā iepakot Jūsu sūtījumus, lai tie būtu pēc iespējas efektīvāki un sasniegtu tam paredzēto rezultātu. 

Cilvēki atver sev adresētos sūtījumus, tiklīdz tos saņem. Tiešās reklāmas uzrunāti, divas trešdaļas cilvēku iegādājas reklamētās preces.

Tas parāda to, ka tad, kad ir izdarīts pareizi, tiešais pasts ir fundamentāls elements jūsu mārketinga stratēģijā.

1. Izmantojiet īpaši lielas aploksnes

Pievērsiet sava klienta uzmanību nosūtot viņam īpaši lielas aploksnes. Pār lielām aploksnēm saņem vislabāko atsaucību. Tām seko pastkartes, telpiski sūtījumi, katalogi un vēstules izmēra sūtījumi.

2. Piešķiriet savam sūtījumam reljefu

Pirmais un pats svarīgākais tiešā pasta uzdevums, ir panākt, lai saņēmējs atvērtu saņemto sūtījumu. Aploksnēm, kurās iekšā ir kaut kas reljefains sasniedz gandrīz 100% atvēršanas rādījumu. Cilvēki ir ziņkārīgi un vēlas noskaidrot, kas atrodas iekšā. Tagad jūsu darbs ir padarīt sūtījumu personīgu, nozīmīgu, saturīgu, lai to izlasītu.

3. Dizainējiet to vieglu

Kad dizainējat grafisko dizainu un izklājumu savam tiešajam pastam, iztēlojieties to uz datora ekrāna. Spēcīgas bildes, infografikas nes sev līdzi ļoti daudz vērtību šajā digitālajā laikmetā. Tērējiet tik pat daudz laika sava sūtījuma izskatam, kā pašam sūtījuma saturam.

4. Sūtiet "svarīgas" aploksnes

Piemēram, paņemiet kāda liela un svarīga uzņēmuma lielās  aploksnes, tādas, kurās nosūtītu nesalocītus dokumentus. Ievietojiet tur savus materiālus un nosūtiet. Triks ir tur, ka visi mārketieri izmanto aploksnes un, parasti, ir diezgan viegli pateikt, kurš ir reklāmas sūtījums. Svarīgus dokumentus sūta svarīgās aploksnēs kā piemēram, UPS. Viņi noteikti tās atvērs.

5. Esiet LIELAIS čalis

Iedomājieties kā jūsu sūtījums izskatīsies ievietots mājas vai biroja pastkastē. Apsveriet iespēju izmantot lielas pastkartes, kas tajā dienā pienāks, tās varētu ietvert visus pārējos sūtījumus. Ja ir kas mazāks, apsveriet iespēju to drukāt uz biezāka papīra, lai tas kļūtu konkurētspējīgāks.

6. Neizmantojiet visu laiku vienu un to pašu iepakojumu vai dizainu

Mārketinga cilvēkiem vajadzētu uzmanīties no tā, lai visi viņu iepakojumi vizuāli nekļūtu vienādi. Tie var būt dažāda tipa, krāsu vai bilžu, taču saliekot tos kopā, tiem, patiesībā, ir jābūt tam pašam dizainam un izskatam.  Risinājums? Tēmējiet tālāk un esiet gatavi reizi pa reizei dizainēt tiešo pastu citādāku un kreatīvāku!

7. 3D

Ja patiešām vēlaties izcelt savu sūtījumu un paaugstināt atbildes rādītājus, izmēģiniet 3-dimensiju dizainu. Ir ļoti ticams, ka kastes VIENMĒR tiks atvērtas . Kam gan nepatīk pastā saņemt kasti vai iepakojumu pastkastē? Apsveriet arī iespēju nosūtīt kaut ko unikālu kā piemēram kādu trubu vai citu savādu formu. Jūs noteikti tiksiet pamanīti! Tie gan diemžēl paaugstinās sūtīšanas izmaksas, bet mūsu mērķis taču ir tikt pamanītiem?