2018-04-04 10:44:20

8 veidi kā atvieglot jūsu darbu un ietaupīt

          1. Ietaupiet uz sūtījumu izmaksām

Sūtījumus sašķirojot vai nododot lielākos daudzumos, ir iespējams ietaupīt uz sūtīšanas izmaksām. Ņemot vērā mūsu pieredzi gatavojot sūtījumus, mēs noteikti zināsim, ko ieteikt, lai izmaksas samazinātu.

Kā arī vērts atcerēties, ka sadarbojoties, jūs ietaupīsiet uz izmaksām, ko veido pastmarkas.

          2. Samazinātas iekārtu izmaksas

Tehnoloģijas mainās visu laiku, izsekot tam visam līdzi un nodrošināt sev visus jaunumus, var būt diezgan finansiāli izaicinoši. Īstās aparatūras (printeru un pakotāju) uzturēšana, var būt ļoti dārga. Daudzi uzņēmumi, kuri izīrē savas iekārtas, rēķinos iekļauj arī “klikšķu” skaitu, pieskaitot klāt vēl visus izejmateriālus, kas kopā veido lielas izmaksas. Šo izmaksu daļu mēs Jums varam atvieglot.

Jūs daudz tērējat uz ikdienas materiāliem? Ņemot vērā apjomus ar kuriem strādājam ikdienā, varam Jums piedāvāt ļoti izdevīgas un lētas cenas aploksnēm un drukai.

          3. Uzlabojiet savu darba ražīgumu

Kā jūs rēķiniet laiku, kas ir nepieciešams, lai visu korespondenci izdrukātu, salocītu, ievietotu aploksnē un nosūtītu? Cik ilgs laiks ir nepieciešams, lai personalizētu vēstules? Vai arī, cik daudz laika vajag, lai salīmētu visiem materiāliem adrešu uzlīmes? Cik daudz laika tiks patērēts, lai tās sagatavotu, izdrukātu un uzlīmētu? Tas viss vēl bez pastmarku līmēšanas, kas arī ir jāskaita klāt laika ziņā – gan tās iegādāties, gan saprast, cik dārgu pastmarku likt virsū gan arī to uzlīmēt.

Mums, Mailmaster, ir vesela komanda pieredzējušu darbinieku, labākās iekārtas, kādas vien ir tirgū, lai mēs to visu varētu paveikt ātri, īsā laikā. Tikmēr, jūsu darbiniekiem atliks laiks koncentrēties savam pamatdarbam.

          4. Augstāka kvalitātes kontrole

Galarezultāta kvalitāte ir jūsu kompānijas atspulgs. Tāpēc pārliecinieties, ka tas tiek ražots tikpat profesionāli kā produkts vai serviss ko jūs sniedzat .

Mums ir svarīgi kvalitātes kontroles pasākumi, lai nodrošinātu, ka katrs darbs, kuru mēs izpildām, neatkarīgi no tā, vai tās būs 30 vai 100 vienības, tiek izpildīts saskaņā ar mūsu augstākajiem standartiem. Pirms mēs izsūtīsim vēstuli, mēs vienmēr to saskaņosim ar Jums un sagaidīsim jūsu apstiprinājumu.

Lai nedrukātu liekas vēstules, mēs piedāvājam veikt jūsu datu bāzes pārbaudi un labošanu, izņemot ārā nepareizās vai neatbilstošās adreses, lai nodrošinātu maksimālāko efektu jūsu sūtījumiem. Tas nozīmē to, ka tērēsiet mazāk līdzekļu nesūtot dublikātus vai vēstules uz neeksistējošām adresēm.

          5. Mēs pieskaņosimies jūsu grafikam

Daudzi mūsu klienti uzskata, ka sadarbība ar mums ir iespēja viņu vēstulēm adresātu sasniegt ātrāk. Viena no lietam ar ko mēs tiešām lepojamies, ir mūsu reputācija, ko esam izveidojuši ar mūsu augsto klientu apkalpošanas līmeni un spēju būt elastīgiem. Mēs ieklausāmies mūsu klientu vēlmēs un vienmēr strādājam saskaņā ar viņu noteiktajiem termiņiem. Mēs padarīsim darbu pielāgojoties jūsu vajadzībām, parūpējoties, lai ātruma dēļ neciestu kvalitāte.

          6. Pilnīga datu drošība

Ar jauno datu drošības regulu, kas stājas spēkā šī gada maijā, vairāk nekā jebkad uzmanība tiks vērsta uz datu drošību.

Pārstāvot šo nozari jau kopš 1995.gada, vienmēr esam bijuši ļoti saudzīgi un uzmanīgi ar datiem, kuri mums ir uzticēti. Jau šobrīd esam pilnībā gatavi jaunās regulas ieviešanai un varam palīdzēt arī jums, ja gadījumā rodas kādas neskaidrības par to kā turpmāk vajadzēs rīkoties.

Nodrošinot to, ka visus darbus spējam izdarīt tepat uz vietas, varam saglabāt stingru kontroli katrā tā etapā pār visu darba procesu.

          7. Nav minimālo daudzumu

Pastāv mīts, ka vērsties pie drukas un sūtījumu nodrošinoša uzņēmuma ir vērts tikai tad, ja jāsūta tūkstošiem vēstuļu. Lai gan vairākos uzņēmumos tā varētu būt taisnība, tā noteikti nenotiek pie mums. Jebkura daudzuma vai formas sūtījumu jebkurā daudzumā var tikt sagatavoti pie mums izsūtīšanai vienreizēji, katru dienu, katru nedēļu vai katru mēnesi.

          8. Ietaupiet uz noliktavas telpām

Tas ir apburtais loks. Jūs iegādājaties preces, piemēram, aploksnes un veidlapas lielā daudzumā, lai iegūtu vislabāko cenu, bet pēc tam saprotat, ka jums nav vietas, kur tās uzglabāt.

Mēs, pārsvarā, iegādājamies nepieciešamos materiālus lielos daudzumos, jo mums ir savas noliktavas telpas, kur to visu varam uzglabāt. Tas, savukārt ir izdevīgi mūsu klientiem, jo cenas, ko varam piedāvāt viņiem, ir krietni zemākas, par cenām, ko viņi maksātu citur.

 

Tāpēc nākamreiz, ja jums ir paredzēts veikt sūtījumus, nemēģiniet stundām to paveikt paši, sazinieties ar mums!